Záruka & Servis

NA ČO SA VZŤAHUJE ZÁRUKA SPOLOČNOSTI SAMSONITE?

Záruka spoločnosti Samsonite sa vzťahuje na materiálové a výrobné chyby po dobu uvedenú v záruke. Nepokrýva žiadne škody spôsobené bežným opotrebením, nesprávnym použitím (ako je preprava nezvyčajných vecí), zanedbaním, nehodami, odieraním, extrémnym vystavením teploty, rozpúšťadlá, kyseliny, vody alebo poškodenia pri doprave (napríklad leteckými spoločnosťami).
Ak nastane problém s vašim produktom Samsonite a tento problém je spôsobený chybou materiálu alebo výroby, opravíme alebo vymeníme váš produkt. Akákoľvek takáto oprava alebo výmena bude na naše náklady, vrátane všetkých nákladov požadovaných za vrátenie produktu k vám. Ste však zodpovední za všetky náklady spojené s dodaním produktu do servisného strediska Samsonite. Ak si chcete prečítať naše úplné záručné podmienky, kliknite sem.

KTORÉ DOKUMENTY POTREBUJEM K ZÁRUČNÉ KONTROLE?

Pre záručný servis budete potrebovať kópiu pôvodného dokladu o zakúpení alebo kópiu vášho online potvrdenie objednávky.

MÔŽEM DAŤ OPRAVIŤ SVOJ VÝROBOK AK SA NA VADU NEVZŤAHUJE ZÁRUKA?

Áno, radi sa pozrieme na váš produkt Samsonite. Naše autorizované opravárenské centrum skontroluje váš kufor / batožinu a bude vás vopred informovať o nákladoch, takže nám môžete dať vedieť, či súhlasíte alebo nie. Podrobnosti o našom opravárenskom centre získate kliknutím sem.

KÚPILl SOM KUFOR V INEJ KRAJINE / KONTINENTU. PLATÍ MOJA ZÁRUKA VŠADE?

Áno! Spoločnosť Samsonite vám ponúka globálnu záruku, čo znamená, že platí všade a svoj produkt môžete nechať opraviť v ktoromkoľvek servisnom stredisku spoločnosti Samsonite na svete. Nezabudnite si uschovať doklad o nákupe a / alebo kópiu potvrdenia objednávky.

KDE MÔŽEM DAŤ SVOJ SAMSONITE VÝROBOK OPRAVIŤ?

Váš produkt Samsonite možno opraviť v autorizovanom servisnom stredisku Samsonite. Ak chcete získať záručný servis, uistite sa, že máte kópiu pôvodného dokladu o nákupe alebo potvrdenie objednávky a prineste si ho so sebou. Podrobnosti o našom opravárenskom centre získate kliknutím sem.

ČO MÁM ROBIŤ AK DÔJDE K POŠKODENIU BATOŽINY POČAS LETU?

Ak zistíte, že došlo k poškodeniu vašej batožiny počas letu, odporúčame vám, aby ste škodu uplatnili u leteckej spoločnosti. Zvyčajne to môžete urobiť u servisného pulta v oblasti reklamácie batožiny. Spoločnosť, s ktorou cestujete, môže niesť zodpovednosť za škodu a môže vám poskytnúť opravu, výmenu alebo náhradu. Na akékoľvek takéto škody sa nevzťahuje záruka spoločnosti Samsonite, ale môžeme vám poskytnúť potrebné dokumenty, alebo v prípade potreby opraviť. Podrobnosti o našom opravárenskom centre získate kliknutím sem.

ČO MÁM ROBIŤ AK DÔJDE K POŠKODENIU MÔJEJ BATOŽINY VINOU ĎALŠIEHO PREPRAVCU (AUTOBUSOVÁ SPOLOČNOSŤ, VLAK, ...)?

Rovnakým spôsobom, akým môžete po prílete požadovať škodu u leteckých spoločností, môžete tiež uplatniť nárok u iných dopravcov, aby ste získali riadnu náhradu za poškodený predmet. Podrobnosti o našom opravárenskom centre získate kliknutím sem.

Ako si zaregistrovať svoj výrobok?

Všetky svoje nákupy uskutočnené u Samsonite môžete zaregistrovať na našej platforme mysamsonite.
Všetky výrobky sa objavia vo vašom prehľade produktov, kde môžete nájsť ďalšie informácie o konkrétnom produkte, ako sú pokyny k zámku, zobraziť vašu záruku a požiadať o servis, ako je personalizácia.
Existuje aj možnosť stiahnuť si doklad o nákúpe pre prípad, že by ste ho niekedy potrebovali.
Začať môžete tu MY SAMSONITE
Nemôžete nájsť odpoveď na vašu otázku?
Obráťte sa na nás